Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020

Είμαι ο Λούη. Πολύ θέλω να ζήσω σ ένα σπίτι που να μ αγαπάνε... κι γω θα τους αγαπήσω πολύ!

Είμαι ο Λούη. Έκαναν τρεις απόπειρες να με δολοφονήσουν με φόλα στην παραλία της Βόνιτσας που ζούσα από κουτάβι. Με βάφτισαν επιθετικό και με έδεσαν με αλυσίδα στην ερημιά για να πεθάνω ολομόναχος. Κάθε φορά φώναζαν την κυρία που γράφει τώρα για μένα να με σώσει. Και με έσωζε... Στο τέλος με έβαλε σε ένα μέρος που ζουν κι άλλα σκυλάκια βασανισμένα και μας φροντίζει καθημερινά. Ψάχνει να μας βρει ένα σπίτι. Πολύ θέλω να ζήσω σ ένα σπίτι που να μ αγαπάνε... κι γω θα τους αγαπήσω πολύ! Είμαι 1,5 χρονών, 27 κιλά, υγιέστατος, στειρωμένος, εμβολιασμένος, τσιπαρισμένος, μαθημένος στη βόλτα με λουρί. Μακάρι να είμαι στο σπίτι μου αυτό το χειμώνα. 6936711320 το τηλέφωνό μου... περιμένω...



Giorgia Tsavala

 

google page rank