Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Πληθαίνουν τα περιστατικά επιθέσεων αδέσποτων σκύλων


Πρέβεζα
Μετά την τελευταία καταγεγραμμένη επίθεση ενός σκύλου σε 11χρονο παιδί εντός της πόλης της Πρέβεζας άλλο ένα περιστατικό σημειώθηκε το Σάββατο στην περιοχή Μονολίθι.
Συγκεκριμένα πολίτης δέχθηκε το πρωί του Σαββάτου επίθεση από 4 αδέσποτα σκυλιά με αποτέλεσμα να καταλήξει στο νοσοκομείο με σοβαρά τραύματα και στα δύο του πόδια.
«Είδα τον χάρο με τα μάτια μου» εξομολογείται στο pamepreveza.gr εμφανώς ταραγμένος και σοκαρισμένος.
Όπως περιγράφει ο ίδιος το περιστατικό έκανε το πρωινό τζόκινγκ στην παραλία όταν στο ύψος της πρώτης καντίνας με κατεύθυνση από Μύτικα δέχθηκε από πίσω την επίθεση ενός μεγάλου σε μέγεθος σκύλου ο οποίος μάλιστα τον πέταξε στο έδαφος.
Σε δευτερόλεπτα και ενώ ήταν τον έδαφος άλλα τρία σκυλιά του επιτέθηκαν και άρχισαν να τον δαγκώνουν στα πόδια.
Ο ίδιος άρχισε να καλεί σε βοήθεια και να φωνάζει ενώ προσπαθούσε με τα πόδια του να τα απομακρύνει, κάτι το οποίο έγινε μετά από λίγα λεπτά.

Αιμόφυρτος και με πόνους στα πόδια από τα δαγκώματα των σκύλων ειδοποίησε τους οικείους του οι οποίοι και τον μετέφεραν στο νοσοκομείο της Πρέβεζας.

Όπως ο ίδιος μας ενημέρωσε σήμερα μάλιστα θα μεταβεί να καταγγείλει το περιστατικό και στην αστυνομία ενώ σκοπεύει να αναζητήσει ευθύνες όπου αυτές ανήκουν τις επόμενες μέρες.
«Εκείνη την ώρα που ήμουν στο χώμα, σκέφτηκα αμέσως το παιδί μου», είπε στο pamepreveza.gr. «Ήταν κάτι το τρομακτικό. Δεχόμουν επίθεση από 4-5 αγριεμένα σκυλιά και προσπαθούσα να τα απομακρύνω. Ήμουν στο έδαφος, ενώ εκείνα με δάγκωναν στα πόδια. Έβαλα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό και στο πρόσωπο για να προστατευτώ. Είδα τον χάρο με τα μάτια μου…» εξομολογείται εμφανώς ταραγμένος.
Τα στοιχεία του συμπολίτη μας βρίσκονται στην διάθεση, με την άδειά του, σε όποιον φορέα ή αρχή, εφ όσον μας ζητηθούν.
pamepreveza

google page rank