Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

Σπάει τη σιωπή του ο πατέρας του μπάρμαν που κατηγορείται για το άγριο φονικό στον Λαγανά

Στο κεντρικό δελτίο του Star και τον Βαγγέλη Γκούμα μίλησε ο πατέρας του 34χρονου μπάρμαν, ο οποίος κατηγορείται μαζί με άλλα εννέα άτομα για τον άγριο ξυλοδαρμό του Αμερικανού τουρίστα στον Λαγάνα  Ζακύνθου που τον οδήγησε στον θάνατο.
«Ο γιος μου είναι αθώος. Βρίσκεται άδικα στη φυλακή», λέει ο πατέρας που από τη μια στιγμή στην άλλη είδε το παιδί του στη φυλακή κι ένα ακόμα παιδί στο χώμα.
«Όλοι μας περνάμε μια δύσκολη στιγμή, πρωτόγνωρη και είμαι σίγουρος ότι θα είναι η τελευταία. Δεν έχουμε δημιουργήσει ποτέ σαν οικογένεια προβλήματα, θα το αντιμετωπίσουμε όπως πρέπει», συνέχισε.
Από την πρώτη στιγμή που έμαθε ότι ο γιος του εμπλέκεται στην υπόθεση που έκανε τον γύρο του κόσμου δεν πίστεψε ότι είναι υπεύθυνος για τον τραγικό θάνατο του τουρίστα.

«Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν να ρωτήσω το παιδί μου τι έγινε. Από τη στιγμή που μου είπε ότι δεν έκανε κάτι ήμουν σίγουρος ότι δεν έχει εμπλοκή και του έχω εμπιστοσύνη γιατί ξέρω τι παιδί είναι», τονίζει.
Ο ίδιος περιγράφει τον κατηγορούμενο γιο του  ως έναν άνθρωπο ήρεμο στην συμπεριφορά που δεν είχε απασχολήσει ποτέ την δικαιοσύνη.
«Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη, λυπάμαι για το νεκρό και για την οικογένειά του και θέλω να μάθουν όλοι ότι ο γιος μου είναι άψογος, ποτέ δεν έχει ενοχλήσει τη δικαιοσύνη», δήλωσε στο Star, ο πατέρας του 34χρονου.
Όμως τα επεισόδια στον Λαγάνα συνεχίζονται. Μεθυσμένη τουρίστρια που χτυπούσε τα καπό των αυτοκίνητων έστειλε στο νοσοκομείο τον αστυνομικό που επιχείρησε να τη συλλάβει καθώς για να του ξεφύγει τον δάγκωσε στα χέρια. Η τουρίστρια οδηγήθηκε στο αυτόφωρο και ο αστυνομικός στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες.
star.gr
google page rank