Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΤΗΣΙΑ ΕΠΙΜΝΗΜΟΣΥΝΗ ΔΕΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ

Σάββατο 27/09/2014 το πρωί στην Μονή του Αγίου Δημητρίου Δρυμού θα γίνει ετήσια επιμνημόσυνη δέηση του Καπετάνιου μας.
Αφιερωμένο στη μνήμη του.

Μη κλαίς αν μ` αγαπάς,
Αν γνωρίζεις τη καλοσύνη του 
Θεού και σε τι μοιάζει ο ουρανός.
Αν μπορούσες ν` ακούσεις
Τα τραγούδια των αγγέλων,
και να δεις εμενα
ανάμεσά τους ,
Αν μπορούσες να
φανταστείς για λίγο
την ομορφιά,
που με καμία άλλη δεν μπορεί
να συγκριθεί
Σκούπισε τα δάκρυά σου και μη κλαίς,
αν μ ` αγαπάς
Ο θάνατος δεν είναι τίποτα,
είναι απλά ένα πέρασμα στην 
άλλη πλευρά 
Είμαι ακόμα αυτό που είμαι
Και είσαι ακόμα αυτό που είσαι
Ο,τι συνηθίζαμε να είμαστε ο
Ένας για τον άλλον συνεχίζουμε
να είμαστε το ίδιο.
Κάλεσέ με , με το όνομα που
συνήθιζες να με καλείς , 
και μίλησέ μου όπως έκανες
παλιά.
Μην αλλάζεις το τόνο της 
φωνής σου.
Μην είσαι σκληρός ή θλιμμένος.
Συνέχισε να γελάς με ό,τι 
συνήθιζε να μας προκαλεί
γέλιο.
Προσευχήσου για μένα .
Χαμογέλασαι.
Να με σκέφτεσαι και να 
προσεύχεσαι μαζί με μένα.
Άσε το όνομα μου να μνημονεύεται
στο σπίτι όπως παλιά,
χωρίς υπερβολές ή λύπες.
Ζωή σήμαινε ο, τι σήμαινε
πάντα και συνεχίζει να συμαίνει 
το ίδιο,
Το νήμα δεν κόπηκε,
Νιώθεις ότι έχω φύγει από τις
σκέψεις σου
Επειδή βρίσκομαι μακριά από
τη θεωρία σου;
Όχι,
Δεν είμαι μακριά σου.
Είμαι ακριβώς στην άλλη
πλευρά του δρόμου,
και τα πάντα είναι τέλεια.
Θα βρείς την καρδιά μου και 
την αγάπη μου αγνή.
Σκούπισε τα δάκρυα σου και μη 
κλαίς
Αν μ`αγαπάς

Ύμνοι Αγίου Αυγουστίνου

google page rank