Κυριακή 6 Ιουνίου 2021

H επιστολή παραίτησης του Ανδρέα Τσώλη

Αξιότιμε κ. Υπουργέ
Παρακαλώ όπως κάνετε δεκτή την παραίτηση μου από την θέση του Διοικητού του Γ.Ν. ΑΙΤ/ΝΙΑΣ για λόγους που άπτονται προσβολής της επαγγελματικής μου ευσυνειδησίας και αξιοπρέπειας που εβλήθη βάναυσα από τον τηλεκανιβαλισμό , και προκειμένω να προφυλάξω την προσωπική μου γαλήνη και την ψυχική μου ηρεμία, μη αποδεχόμενος την άδικη και αναίτια προσπάθεια καταλογισμού εναντίον μου της ευθύνης όσον αφορά το υψηλό ποσοστό των θανάτων της ΜΕΘ-COVID του ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ επιφυλασσόμενος κατά παντός νομίμου δικαιώματος μου.
Κ. Υπουργέ
Κατά την διάρκεια της θητείας μου επιτέλεσα το καθήκον μου στο ακέραιο με πλήρη ευσυνειδησία και με χαρακτηριστικά της προσπάθειας μου την ηθική και το δίκαιο, και πάντα με σεβασμό προς το κοινωνικό σύνολο,. υπακούοντας στις εντολές των ανώτερων μου και εκτελώντας αυτές.
Αντιμετώπισα την λαίλαπα της πανδημίας με αυταπάρνηση ,και κατάφερα να κρατήσω ‘’όρθιο’’ το Νοσοκομείο με μια χούφτα γιατρούς χωρίς την απαραίτητη εξειδίκευση και εμπειρία και με ότι δυνατότητες υπήρχαν.
Επίσης επιτέλεσα στο ακέραιο το καθήκον μου φέροντας έως τώρα εις πέρας και με πλήρη επιτυχία όλο το εγχείρημα του Εμβολιασμού αναλαμβάνοντας προσωπικά την επίλυση όλων των προβλημάτων μαζί με έναν γενικό Ιατρό του Κ.Υ. ΘΕΡΜΟΥ.
Ποτέ δεν πίστευα ότι θα κατηγορηθώ ότι δήθεν αμέλησα να ενημερώσω την προϊσταμένη μου αρχή για το ποσοστό θνητότητας στην ΜΕΘ-COVID ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ 6Ης ΥΠΕ ΓΝΩΡΙΖΕ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΘΑΝΑΤΩΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΑ ΚΑΙ ΕΓΩ.
Ουδέποτε ο Διοικητής της 6ης ΥΠΕ μου έκανε έστω την παραμικρή νύξη για τους θανάτους θεωρώντας τους προφανώς ως φυσική συνέπεια της ασθένειας. Ούτε καν υπαινιγμό ότι χρειάζονται διερεύνηση και να προβώ σε ενέργειες.
Ουδέποτε δέχτηκα τον παραμικρό υπαινιγμό ότι κάτι δεν πάει καλά από τα αρμόδια επιστημονικά όργανα του Νοσοκομείου (Διευθύντρια Ιατρικής Υπηρεσίας και Επιστημονικό Συμβούλιο)που γνώριζαν τα πάντα για τους θανάτους εκ της θέσεως τους.
Ούτε μπορούσα εκ της θέσεως μου και ούτε είχα το δικαίωμα να αμφισβητήσω την επιστημονική επάρκεια των Ιατρών της ΜΕΘ εν μέσω των τριών κυμάτων της πανδημίας που η χώρα προσπαθούσε εναγωνίως να εξασφαλίσει ένα κρεβάτι ΜΕΘ επιπλέον ,εγώ να παραπέμπω σε επιτροπές και ΕΔΕ τους ιατρούς της ΜΕΘ με την υπόνοια ότι είναι ανεπαρκείς, και χωρίς εισήγηση από τα αρμόδια επιστημονικά όργανα. Δεν έχει γίνει πιστεύω πουθενά πανελλαδικά.
Εξέτασε κανένας στους τηλεοπτικούς κανιβαλισμούς τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των ασθενών που πέθαναν στην ΜΕΘ-COVID για να δουν αν έπρεπε έστω να υποψιαστώ για κάτι ύποπτο; Από τους θανόντες 80ετων και άνω με πολλά υποκείμενα νοσήματα έπρεπε να διατάξω έρευνα την στιγμή που σε όλα τα Νοσοκομεία της Ελλάδος πέθαιναν νεα ηλικιακά άτομα χωρίς υποκείμενα νοσήματα ;Και καλά εγώ έστω ότι δεν υποψιάστηκα.
Ο Διοικητής της 6ης ΥΠΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΔΕΝ ΥΠΟΨΙΑΣΤΙΚΕ η το θεώρησε φυσιολογική εξέλιξη;
Αν εξετάσουμε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των 38 θανάτων ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ
Οι 75-91 ετών που πέθαναν είναι 17 στους 41 κ είχαν πάρα πολλά υποκείμενα νοσήματα.
Οι κάτω από 75 που πέθαναν είναι 20 στους 41 κ είχαν και αυτοί πάρα πολλά υποκείμενα νοσήματα.
Δυο (2) μόνο στους 41 από τους θανάτους της ΜΕΘ δεν είχαν υποκείμενα νοσήματα. Θα έπρεπε να υποψιαστούμε με το ποσοστό αυτό για διερεύνηση;
Εναγωνίως και με προσωπική μου παρέμβαση και προσωπική μου επαφή βρήκα έναν άριστο και έμπειρο επιστήμονα να στελεχώσει την ΜΕΘ του Νοσοκομείου.
Χωρίς να γνωρίζω με ποιου εντολή η θέση της προκήρυξης από ΕΠΙΜΕΛΗΤΗ Ά μετετράπη σε ΕΠΙΜΕΛΗΤΗ ΄΄Β και στέρησε την ευκαιρία αυτή.
Όλα τα παραπάνω τα γνωρίζει ο Διοικητής της 6ης ΥΠΕ ΟΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΜΕΘ από την αρχή του διορισμού του. Τα οποία εκτέθηκαν και κατά την σύσκεψη στο γραφείου του ενώπιον του Γραμματέα των Υπηρεσιών Υγείας κ. Κωτσιόπουλου. Δεν υπήρξε η παραμικρή έκπληξη του η παρατήρηση του ότι τα ακούει πρώτη φορά. (θα σας στείλω και το αντίστοιχο έγγραφο).
Γνωρίζει μήπως ο κ. ΣΑΛΜΑΣ πόσοι συνάνθρωποι μας επιβιωσαν στην κλινικη covid΄; 
Και αν αυτοί που απεβίωσαν δεν είχαν πιθανότητα να ζήσουν;
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Όταν είχα διοριστεί σε δημόσιες δηλώσεις μου είχα χαρακτηριστικά πει:
Τρεις τρόποι υπάρχουν για να τερματιστεί πριν την λήξη της η θητεία ενός Διοικητή Νοσοκομείου.
Ο πρώτος είναι να τον αξιολογήσει ως ανεπαρκή το Υπουργείο.
Ο δεύτερος να παραιτηθεί για προσωπικούς λόγους. Και
Ο τρίτος να τον εξαναγκάσουν σε παραίτηση για λόγους που δεν σχετίζονται με το έργο του, αλλά εξυπηρετεί άλλους σκοπούς . Πιστεύω να μην υπάρξω θύμα του τρίτου τρόπου.
Προφανώς είμαι θύμα του τρίτου τρόπου κάτι το οποίο δεν μπορώ να το δεχτώ ως σωστό αλλά ως αναγκαστική λύση.

Με ΤΙΜΗ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΣΩΛΗΣ
google page rank