Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2019

Μάνη - Ασέλγεια σε 12χρονη: Η κόρη του ιερέα μιλά στο OPEN TV - Νέες αποκαλύψεις

Αντικρούει τις κατηγορίες η κόρη του ιερέα μιλώντας στο OPEN TV

Σοκάρουν οι νέες αποκαλύψεις για τις εφιαλτικές στιγμές που καταγγέλλει ότι έζησε στα χέρια του 57χρονου ιερέα στην Μάνη το 12χρονο κορίτσι.
Σημειώνεται ότι η ανήλικη κατέθεσε στις αρχές ότι ο κληρικός την βίαζε κατ' επανάληψη μέσα στο σπίτι του στο χωριό Οχιά και με σφιγμένο στομάχι οι αστυνομικοί άκουγαν το κοριτσάκι να τους αποκαλύπτει πως ο 57χρονος την έγδυνε, ασελγούσε πάνω της και την χτυπούσε με τη ζώνη του.
Στην κατάθεσή της η 12χρονη αποκάλυψε ότι ο 57χρονος ιερέας την βίαζε κάθε φορά που η μητέρα της έλειπε από το σπίτι, «ό,τι έκανε γινόταν μέσα στην κρεβατοκάμαρα του, στο κρεβάτι όπου κοιμόταν με τη μητέρα μου», υποστήριξε η ανήλικη και συνέχισε «πολλές φορές με έγδυνε και με χτυπούσε με τη ζώνη του σε διαφορά σημεία του σώματος μου. Με απειλούσε πως εάν μιλούσα για όσα μου κάνει θα με έδιωχνε από το σπίτι».
«Μπήκα μέσα στο σπίτι και είδα την κόρη μου να φοράει ρούχα από τη μέση και κάτω και τον παπά με ένα σορτσάκι και να γελάει». Σύμφωνα με την ίδια δεν πέρασε από το μυαλό της ότι ο παπάς έκανε αυτό το πράγμα. «Νόμιζα ότι το κορίτσι είχε πάει τουαλέτα. Του είχα εμπιστοσύνη. Δεν πήγε ποτέ στο μυαλό μου ότι μπορεί να κάνει κακό στο κορίτσι μου», υποστήριξε η μητέρα της ανήλικης.
Αντικρούει τις κατηγορίες η κόρη του ιερέα
Η κόρη του προσωρινά κρατουμένου ιερέα μιλώντας στο OPEN TV αποκάλυψε πως ο ίδιος ο πατέρας της μαζί με την αδελφή της πήγαν την 12χρονη στο Χαμόγελο του Παιδιού καθώς η μητέρα της ανήλικης αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα και βρισκόταν σε νοσοκομείο.
Όπως είπε χαρακτηριστικά «ο ίδιος ο πατέρας μου πήγε το παιδί στο "Χαμόγελο του Παιδιού" μαζί με την αδελφή μου. Πώς είναι δυνατόν ο "βιαστής" να πήγε ο ίδιος το παιδί που υποτίθεται ότι κακοποίησε στο "Χαμόγελο του Παιδιού"».
Την ίδια ώρα από το Χαμόγελο του Παιδιού πάντως διευκρινίζουν πως η 12χρονη κατέληξε στον οργανισμό κατόπιν εισαγγελικής εντολής.
Η κόρη του ιερέα υποστηρίζει πως όλες οι κατηγορίες είναι κατασκευασμένες από την μητερά της 12χρονης: «Είναι αθώος ο πατέρας μου και θα αποδειχθεί αυτό πολύ σύντομα. Γνωρίζω πολύ καλά τον πατέρα μου. Μεγάλωσε έξι παιδιά. Τα πέντε είναι κορίτσια. Δεν γίνεται ένας άνθρωπος στα 57 του χρόνια να γύρισε και να έκανε αυτήν την πράξη από τη στιγμή που έχει μεγαλώσει τόσα κορίτσια. Πηγαίναμε φίλες στο σπίτι μας και να μην έχει δείξει κάτι».
Σημειώνεται ότι ο Ιερέας βρίσκεται προφυλακισμένος στις φυλακές Τρίπολης και από την υπεράσπιση του επισημαίνεται πως δεν ήταν εκείνος που κακοποίησε το κορίτσι, αλλά άλλο άτομο από το συγγενικό της περιβάλλον.

google page rank