Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

Αύριο Τρίτη 20/9/2016 το απόγευμα επιστρέφει η αποστολή της άρσης βαρών από το Ρίο και ανάμεσά τους ο δικός μας χάλκινος παραολυμπιονίκης Δημήτρης Μπακοχρήστος και οι δηλώσεις του προπονητή Ιωαννίδη

Μετά το τέλος και της σημερινής τελευταίας μέρας των αγώνων μας, ο απολογισμός της ομάδας μας είναι, δύο μετάλλια ένα χρυσό, ένα χάλκινο, μια τέταρτη, δύο πέμπτες και μία όγδοη θέση. 
Έτσι λοιπόν τελειώνει ένας βασικός τετραετής παραολυμπιακός κύκλος, με μια αρκετά καλή παρουσία για το μέγεθος της χώρας μας. 
Ευχαριστώ όλους εσάς που με τις ευχές και τα μηνύματα σας μας εμψυχώνατε και μας δίνατε δύναμη και κουράγιο. 
Και επειδή οι επιτυχίες αυτές δεν μπορεί να είναι προσπάθεια ενός ή δυο ανθρώπων, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους στάθηκαν δίπλα σ αυτήν την ομάδα.
Αρχικά όλα τα παιδιά που καθημερινά στο γυμναστήριο βοηθάν και φορτώνουν άπειρα κιλά πάνω στις μπάρες, τον συνεργάτη μου και βοηθό μου στους αγώνες Αναστασιος Τσιακμακης τους γιατρούς μας Dimitrios Patatoukas και Ioannis Terzidis που όποτε χρειάστηκαν έδωσαν τις καλύτερες λύσεις, τον μασέρ μας Αλέξανδρος Κόντζος (Alexandros Kontzos) καθώς και τον φίλο μου εργοφυσιολόγο Γεωργιος Ζιώγας που για περισσότερα από δέκα χρόνια με τις επιστημονικές του γνώσεις και την εμπειρία του καθοδηγεί τους αθλητές μου.
Επίσης το Δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη, που μας παραχωρεί και παρέχει το γυμναστήριο για τις καθημερινές μας προπονήσεις, γιατί χωρίς αυτό δεν θα ήταν δυνατόν να δουλεύουμε έτσι όπως ακριβώς πρέπει.
Όλο το Διοικητικό συμβούλιο και υπαλληλικό προσωπικό της ΕΘΝΙΚΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ και της Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή - Hellenic Paralympic Committee για την άψογη συνεργασία, καθώς και όλους τους χορηγούς τους την ΟΠΑΠ που τα τελευταία χρόνια στηρίζει τις προσπάθειές μας αλλά ιδιαίτερα την Ελληνικός Χρυσός ΑΕ / Hellas Gold SA, που μέσο του φίλου μου Pyrros Dimas και των συνεργατών του στο Διεθνές Ινστιτούτο Πύρρος Δήμας ,βρέθηκαν δίπλα μας και μας παρείχαν μια άψογη προετοιμασία τους τελευταίους τρείς μήνες πριν τους αγώνες μας.
Αυτές όμως που δεν μπορώ να ξεχάσω είναι οι οικογένειες μας που καθημερινά μας στηρίζουν και μας δίνουν την δυνατότητα να κάνουμε αυτό που αγαπάμε. 
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω μέσα απ τα βάθη τις καρδιάς μου όλους τους αθλητές μου, είτε αυτούς που κατάφεραν να συμμετέχουν σ αυτούς τους αγώνες είτε αυτούς που προσπαθούν για να ενταχθούν στην εθνική ομάδα, για τα ανεπανάληπτα συναισθήματα που καθημερινά μου χαρίζουν, τους εύχομαι να είναι υγιείς και σαν μια γροθιά όπως πάντα να συνεχίζουμε για τους στόχους μας. 
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ!!
google page rank