Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

Ο Δήμαρχος Ακτίου -Βόνιτσας Γιώργος Αποστολάκης ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ
Του Δημάρχου Γεωργίου – Θεοδώρου Αποστολάκη, επικεφαλής του ανεξάρτητου συνδυασμού στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές «Δύναμη Πολιτών»
Φίλες και φίλοι,
Αγαπητοί συντοπίτες,
Μετά από ώριμη σκέψη και αφού στάθμισα αφενός την ανάγκη για τη συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας του Δήμου μας και αφετέρου τις παραινέσεις πολλών φίλων δημοτών, τοπικών και δημοτικών συμβούλων να πορευτούμε μαζί στη νέα εποχή, αποφάσισα να διεκδικήσω την επανεκλογή μου για το αξίωμα του Δημάρχου του Δήμου Ακτίου Βόνιτσας. 

Με κριτήρια την αγάπη για τον τόπο μου και την συνεισφορά μου στα κοινά που έμπρακτα έχω επιδείξει τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και την ανάγκη για ανταπόδοση της εμπιστοσύνης των δημοτών στο πρόσωπό μου και στην οργάνωση της συλλογικής μας δράσης, δηλώνω και πάλι παρών στην άλλη μέρα.

Η απόφαση μου αυτή, μου επιβάλλεται από εσωτερική ανάγκη να αξιοποιήσω την συσσωρευμένη εμπειρία μου και τις γνώσεις που απέκτησα από την μακρόχρονη εμπιστοσύνη των δημοτών στο πρόσωπό μου, προσφέροντας στον τόπο μας την ολοκλήρωση μιας σειράς καθοριστικών για το μέλλον δράσεων και δρομολογώντας την αυριανή μέρα με ασφάλεια, σύνεση και συλλογικότητα. 



Η απόφαση μου αυτή έρχεται σαν φυσιολογική συνέπεια του απολογισμού της δημοτικής αρχής την τρέχουσα περίοδο που βρίσκει το Δήμο μας, σύμφωνα με την πρόσφατη επίσημη πανελλαδική αξιολόγηση, στην όγδοη θέση στον τομέα της αποτελεσματικότητας και στην έβδομη θέση στον κρίσιμο τομέα της οικονομικής διαχείρισης, στοιχεία που μας γεμίζουν από περηφάνια αλλά και μας επιβάλλουν εγρήγορση και συνέπεια. Όταν οι ίδιοι βάλαμε πλέον τόσο ψηλά τον πήχη, δεν δικαιούμαστε να εγκαταλείψουμε την προσπάθεια, ειδικά τώρα, που στις προσωπικές ικανότητες και την έμφυτη αγάπη για το κοινό καλό, προστέθηκε η συσσωρευμένη γνώση και εμπειρία. Αυτή η στιγμή ειδικά, δεν είναι κατάλληλη για πειραματισμούς και μικροκομματικές επιδιώξεις, και η παρουσία μου την επόμενη μέρα, διασφαλίζει απολύτως την ενότητα, την πρόοδο και την αναπτυξιακή πορεία που έχομε δρομολογήσει. Όλοι αναγνωρίζετε, ότι τα προηγούμενα χρόνια υλοποιήσαμε τα περισσότερα από όσα δεσμευθήκαμε, παρά τις δύσκολες συγκυρίες. Ταυτόχρονα, σχεδιάσαμε, δρομολογήσαμε, εντάξαμε σε προγράμματα και εξασφαλίσαμε τη χρηματοδότηση νέων δράσεων και παρεμβάσεων που θα δώσουν νέα ώθηση προς το μέλλον που δικαιούμαστε όλοι μας, πρωτοπόροι μάλιστα σε ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα. 


Καλώ λοιπόν, όλους εσάς, τους συμπολίτες και τις συμπολίτισσές μου, να είμαστε παρόντες στην κοινή προσπάθεια. Σας καλώ να συμμετάσχετε ενεργά στην συλλογική μας δράση, να συμβάλετε αποφασιστικά στο αύριο του τόπου μας, εμπλουτίζοντας την εμπειρία των παλαιών στελεχών με την φρεσκάδα και την παρορμητική δημιουργικότητα των νέων ανθρώπων, ανδρών και γυναικών με ανησυχίες και οράματα, ώστε να συνεχίσουμε όλοι μαζί, πέρα από σκοπιμότητες και μικροπολιτικές αγκυλώσεις, την προσπάθεια για την διασφάλιση της καθημερινότητας και κυρίως της αναπτυξιακής πορείας του Δήμου μας στην νέα εποχή.

Με ειλικρινείς ευχαριστίες
Ο υποψήφιος Δήμαρχος


google page rank