Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019

Μαγκιά, είναι να κάνεις τη γυναίκα να σε θαυμάζει..

Φύγε, σε παρακαλώ. 
Εάν σου έμεινε ίχνος αξιοπρέπειας, φύγε. 
Μην πέσεις κι άλλο στα μάτια μου. 
Ήδη έχεις πέσει πολύ χαμηλά. Συστήθηκες σαν άντρας παλαιάς κοπής, και ομολογώ το παρουσιαστικό σου εκεί παρέπεμπε. 
Ένας άντρας σοβαρός ώριμος, μάγκας.
Αλλά από το φαίνομαι μέχρι το είμαι υπάρχει τεράστια απόσταση. Άντρας παλαιάς κοπής μόνο στην εμφάνιση και κάποιες φορές κατ’ επιλογήν. 
Κατά τα άλλα, ένας ακόμα “μια από τα ίδια” θα συμπλήρωνα. Άντρας νεοτέρας κοπής.
Ούτε κατά διάνοια δεν άγγιξες τον άντρα παλαιάς κοπής. Αυτός ο άντρας είναι μπεσαλής, είναι μάγκας και με μια ωριμότητα σκέψης, που σε κολλάει στον τοίχο. Άσε για την συμπεριφορά. Αυτός ο άντρας μιλάει με πράξεις. Ο σεβασμός είναι δεύτερη φύση του. Ξέρει να συμπεριφέρεται στους γύρω του, πόσο μάλλον στη γυναίκα που έχει δίπλα του. Εκείνη νιώθει θαυμασμό θωρώντας τον.
Ξέρεις, ρε φίλε, τι σημαίνει να σε θαυμάζει η γυναίκα που έχεις δίπλα σου; Αυτό είναι μαγκιά, φίλε μου, κι όχι τα νταηλίκια. Μπέσα ξέρεις τι είναι; Μπέσα, φίλε μου, είναι τα κρατάς τον λόγο σου.
Εκτίμηση ξέρεις τι είναι; Εκτίμηση είναι να νιώθεις ευγνώμων για τον άνθρωπο που σε στήριξε, χωρίς να έχει κανένα όφελος. Φιλότιμο ξέρεις τι είναι; Φιλότιμο είναι να δίνεις, να εκτιμάς, κι όχι μόνο να παίρνεις. Άντρας ξέρεις τι σημαίνει; Άντρας σημαίνει σέβομαι τα παντελόνια που φοράω. Άντρας σημαίνει να προστατεύω τον άνθρωπο που αγαπάω. Άντρας σημαίνει, να σταματάω τα δάκρυα από τα μάτια της γυναίκας, που λέω πως λατρεύω. Άντρας σημαίνει, κάνω την γυναίκα μου να νιώθει ασφάλεια. Άντρας σημαίνει ήθος και ηθική.
Άντρας παλαιάς κοπής, φίλε μου, είναι αυτός που περπατάει και τρέμει η γη. Αυτός που κερδίζει τον σεβασμό και ο λόγος του είναι αντρίκιος . Άντρας σημαίνει, παλεύω για τον άνθρωπο μου. Άντρας σημαίνει, έχω τα κάκαλα να παλέψω για τα θέλω μου, για τον εαυτό μου, για τον άνθρωπό μου. Ο άντρας παλαιάς κοπής εκπέμπει δύναμη στους άλλους. Ο άντρας παλαιάς κοπής την μαγκιά την βγάζει εκεί που πρέπει κι όχι εκεί που τον παίρνει. Ο άντρας παλαιάς κοπής, φίλε μου, είναι άξιος θαυμασμού και η γυναίκα που περπατάει δίπλα του είναι περήφανη, γιατί έχει αρσενικό πλάι της. Δεν της γεμίζει μόνο το κρεβάτι, φίλε μου, αλλά της γεμίζει όλη της την ζωή.
Γι αυτό σου λέω, φύγε, γιατί δεν άγγιξες καν τον ορισμό της λέξης. Έχεις πέσει ήδη πολύ χαμηλά στα μάτια μου. Φύγε κι άφησε να θυμάμαι έστω τα ελάχιστα καλά που έχω. Μην φανταστείς, μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού είναι κι αυτά. Φύγε όμως, μην μου χαλάς άλλο ότι αγάπησα. Άφησε μου να θυμάμαι έστω και κάτι από αυτό που πίστευα πως είσαι… Πίστευα…
Γράφει η Λία Ευαγγελίδου

google page rank