Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019

Η ανακοίνωση παραίτησης του Γιώργου Αμαργιανού από υποψήφιος δήμαρχος της Λαϊκής Συσπείρωσης στο Δήμο Ακτίου – Βόνιτσας

Κι αν είναι ο λάκκος σου βαθύς δικό σου χρέος είναι για να σηκωθείς"
Το ΚΚΕ και η Λαϊκή Συσπείρωση μου έκαναν την τιμή να με ορίσουνεπικεφαλής για τις προσεχείς δημοτικές εκλογές του Μαίου, δυστυχώς, όμως, για εντελώς προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους και μόνο, δεν θα μπορέσω να ανταποκριθώ στην χρέωση που μου ανέθεσε το κόμμα και η παράταξη και δεν θα μπορέσω να είμαι υποψήφιος στις προσεχείς εκλογές............
Ευχαριστώ τα μέλη και τους οπαδούς του ΚΚΕ για την στήριξη και την βοήθειά τους, και λυπάμαι βαθύτατα που δεν θα μπορέσω να ανταποκριθώ στην υποχρέωση αυτή. Παραμένω στο πλευρό του κόμματός μου όπως έκανα πάντα σε όλη μου τη ζωή και το στηρίζω ανεπιφύλακτα. 
Καλώ τον δημοκρατικό κόσμο του δήμου μας να στηρίξει το ΚΚΕ και τη Λαική Συσπείρωση σε όλες τις κάλπες ανεξαρτήτως προσώπου. 
Κάνω αυτήν την δήλωση για να μην σπεύσουν οι διάφοροι καλοθελητές και εκλογομάγειροι της περιοχής μας να εκμεταλλευτούν την δική μου αδυναμία για να χτυπήσουν το ΚΚΕ και τη Λαική Συσπείρωση.
google page rank